Nekad QSANBANMANKANIPAM | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? yahharem

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för silent aim de va länge sen jag kommer inte ihåg vad jag gjorde men jag vet att jag hade fusk de finns ingen anledning varför jag ska ljuga jag erkänner att jag hade silent aim men jag har aldrig haft mod menu vet inte varför det står moddare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. förlåt men jag kommer verkligen inte ihåg nåt jag ber om ursäkt men jag antar att jag fuskat och att ni bannat mig jag kommer ihåg att jag hade silent aim i typ 1 till 2 dagar innan jag blev bannad jag vill verkligen göra en stor ban överklagan men jag kommer tyvär inte ihåg vad som hände exakt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag vet att jag har fuskat på unive de är inget jag är stolt över bara barnsligt beteende jag vet dock att jag fick fusket av en annan spelare som jag brukade köra med förr jag tycker inte att bannen var felaktig eftersom jag har fuskat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare de står på min bann att jag har men jag vet inte exakt varför jag kommer bara ihåg att jag fått små banns och sen blev typ perma bannad för att jag bråka med nån och gjorde montage jag har lärt mig av bannen och vet att det va onödigt och barnsligt jag gör inte sånt längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuskat om jag inte hade fuskat hade jag aldrig hamnat här och förlåt ifall ban överklagan är för kort jag kommer verkligen inte ihåg mycket det var tvär länge sen jag vart bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? de positivt och taget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka