Nekad Qparkjonsson02 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qparkjonsson02

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? Qparkjonsson

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf glenn och 54 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Varm, ärlig, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff stadsdel där han tidigt fick lära sig att klara sig själv. Genom småjobb, gatuliv och kontakter lärde han sig stadens alla vinklar och vrår. Efter några felsteg bestämde han sig för att vända sitt liv, antingen genom ärligt arbete eller genom att klättra högre i den kriminella världen – beroende på möjligheterna som kommer i hans väg., Min karaktär har ambitionen att göra avtryck i staden. Det kan handla om att starta ett eget företag, gå med i en organisation eller bygga upp en kriminell verksamhet. Han vill skapa kontakter, påverka samhället och vara en aktiv del av serverns rollspel, både i tysta och dramatiska situationer. Målet är att utvecklas tillsammans med andra karaktärer och bidra till intressanta och trovärdiga storylines.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska söka jobb det första jag gör på Bilfirman. Jag kommer vara aktiv. Jag brinner för RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka vinna genom att bara spela för sin egen vinst, jag anser dock att det inte går att "vinna" ett scenario, det är något hittepå. Ett scenario är alltid en vinst för båda parter, så länge man har haft roligt. Det är poängen med rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Vehicle Deathmatch Att köra på andra spelare med flit utan rimlig rollspelsanledning är inte tillåtet. RDM random deathmatch Att skada eller döda andra spelare utan ordentligt uppbyggt rollspel eller motiv är förbjudet. Powergaming Att tvinga fram ett scenario eller spela på ett orealistiskt sätt som ger dig själv övertag, utan att ge motparten chans att reagera. Spela din karaktär realistiskt Din karaktär ska agera på ett trovärdigt sätt i linje med sin bakgrund och situation. Ingen superhjälte-RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är vädligt snäll, tack för min ansökan :)

Nekad.
Anledning:
Aktiv P-ban

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka