Dubbelpost qpark gädde mig 15 tusen i böter för ingenting och jag vart förbannad så jag körde på han

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LeoSvenNils

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till min steam profil:
Ditt Hex ID 11000013643ebf5

Vad är din discord tagg? Leo 2.0#7092

Vem var det som banade dig? Det var bassi som banade mig

Hur långt tid var din ban? jag fick 20 dagars ban

Var är du bannad? Fivem Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för vdm - SWIIPE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Den anledningen att jag vart bannad av bassi var att jag körde på qpark killen att han gjädde mig 15 tusen kronor i böter för ingenting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var 11:30 Jag tog en sväng med min kompis vi skulle möta vid bilträffen vid piren så jag åkte ditt när kom fram så ställde jag bilen innan för parkerings ruta gick ut och låste bilen och det gjorde min kompis också sen precis vi gick ut ur bilen så kom qpark killen och gjädde oss 15 tusen i böter och då sa jag att varför fick jag böter och då sa han inget och då sa jag att jag ska inte betalla hans böter men då sa han att han skulle ringa polisen då sa jag vad fick vi böter på och då sa han att han skulle inte svara så jag vart förbannad så jag hoppade in i min och körde på han lite lätt men det var inte meningen att han skullle dö.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Men jag tyckte att båda gjorde fel för han gav mig böter för ingenting och det var fel av som körde på mig så jag tyckte att det felaktig ban men jag gjorde och så fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? jag har haft det 0 gånger så et var min första gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte köra på honom visste vad som hände det var för att jag var så förbannad så jag tänkte inte vad jag gjorde men jag ångrade mig direkt efter

Har du lärt dig någonting efter din ban?
ja det har jag att man ska aldrig köra på någon fast man blir förbannad.

Har du läst våra regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Tillbaka