Accepterad Qousaid | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qousaid

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sabri Asmar

Vad är ditt discord namn? Qousaid#5260

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Bent Åka är en 24-årig man som adopterades av en svensk familj, men hans ursprung är Syriskt. Bent bytte nyligen sin bostad från Jönköping och bor nu i staden Unive i två veckor. Denna nya början gav honom möjlighet att reflektera över sina egna drömmar och mål. Han har alltid respekterat sina 3 äldre bröder och beundrat deras prestationer i olika karriärer. Den ena är advokat, den andra är arkitekt, den äldsta är läkare. Dessa 3 yrken representerar de olika vägar som Bent för närvarande tänker på för sin egen framtid. Bent Åka arbetar för närvarande med konstruktion, men när det inte räcker tänker han på att fixa pengarna på andra sätt. Bent Åka är en anständigt trevlig person men han är väldigt lättsam och gillar att umgås bland människor. Under de två veckor han tillbringade på Unive City tyckte Bent att det var kul att gå till gymmet under dagen. Hon tränar passionerat och sätter målet att vara så stark och frisk som möjligt. Att upprätthålla en hälsosam livsstil är mycket viktigt för honom. Att träffa nya vänner och umgås med dem är en annan viktig aspekt av Bent liv. Han är empatisk och har förmågan att snabbt anpassa sig till olika sociala situationer. Hon har redan börjat skapa nya vänskap på Unive city och ser fram emot att bygga starka band med dem omkring honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är kapabel att tillföra både seriös och underhållande rp. Jag har tidigare erfarenhet av att spela på olika servrar, vilket har gett mig goda färdigheter inom rp, både i seriösa och lättsamma sammanhang. Dessutom har jag kunskap och erfarenhet nog att skapa många roliga situationer. Min långa erfarenhet av rollspel, särskilt inom FiveM, gör att jag kan skapa en mängd spännande och underhållande situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver seger som målet i ett scenario. Till exempel, om du kör bil och möter någon beväpnad som riktar sitt vapen mot dig, är det inte alltid nödvändigt att själv ta upp ett vapen för att "vinna" scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. COMBAT LOGGING: Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var bra så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka