Nekad Qousaid | Medlem ansökning [swean12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Qousaid

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sabri Asmar

Vad är ditt discord namn? Qousaid#5260

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Bent Åke är en 24 årig man som blivit adopterad av en svensk familj men hans ursprung är Syrien. Bent har nyligen bytt hemort från Jönköping och har nu bott i Unive City i två veckor. Denna nya start har gett honom en möjlighet att reflektera över sina egna drömmar och mål. Han har alltid sett upp till sina tre äldre bröder och beundrar deras framgångar inom sina olika karriärer. Den ena är advokat, den andra är arkitekt och den äldsta är läkare. Dessa tre yrken representerar olika vägar som Bent nu överväger för sin egen framtid. Bent Åke arbetar med bygge just nu men funderar på att fixa pengar på andra sätt då det inte är tillräckligt. Bent Åke är en trevlig person men väldigt rak på sak och gillar att umgås bland människor. Under sina två veckor i Unive City har Bent funnit njutning i att gå till gymmet på dagarna. Han tränar med passion och har satt upp mål för att bli så stark och frisk som möjligt. Att upprätthålla en hälsosam livsstil är något som är mycket viktigt för honom. Att träffa nya vänner och umgås med dem är en annan viktig aspekt av Bents liv. Han är empatisk och har en förmåga att anpassa sig snabbt till olika sociala situationer. Han har redan börjat bygga nya vänskapsrelationer i Unive City och ser fram emot att skapa starka band med människor omkring sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är kapabel att tillföra både seriös och underhållande rp. Jag har tidigare erfarenhet av att spela på olika servrar, vilket har gett mig goda färdigheter inom rp, både i seriösa och lättsamma sammanhang. Dessutom har jag kunskap och erfarenhet nog att skapa många roliga situationer. Min långa erfarenhet av rollspel, särskilt inom FiveM, gör att jag kan skapa en mängd spännande och underhållande situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver seger som målet i ett scenario. Till exempel, om du kör bil och möter någon beväpnad som riktar sitt vapen mot dig, är det inte alltid nödvändigt att själv ta upp ett vapen för att "vinna" scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare erfarenhet av att spela på denna server, och när jag insåg att många av mina vänner fortfarande är aktiva här, återväcktes mitt intresse för att återvända.

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla Berätta om din karaktär. . Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Tillbaka