Nekad QorrIlazi | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

QorrIlazi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198934292774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? CarSociol#9728

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Rumal Fejzullahu kommer från Albaninen sedan 2007 Rumal är född 1999 och är väldigt snäll och hjälpsam men har aggressionsproblem så han blir arg väldigt lätt. Jobbade på biltvätt nere i Albanien och tjänade inte så bra så han har nu flyttat till sverige och jobbar som reporter. Han tycker om sitt jobb och är väldigt tacksam över att han har denna jobb. Rumal har stort intresse inom bilar och gillar att ofta gå till olika bilträff.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill verkligen bli medlem på Unive eftersom jag vill kunna jobba i mekonomen och att kunna uppleva fler och nya grejer här på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara så intresserad på Unive är hur de har skapat hela denna servern det är på riktigt som real life asså det är Svenska kroner i spelet och finns det mycket bra jobb. Alla spelare som finns inne på denna servern spelar på RP vilket gör att man vill forsätta spela hela tiden.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på google, jag sökte bara på svenska Fivem RP servers och så hittade jag Unive, jag testade det och tyckte det var jätte roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra så att andra har det roligt och att jag själv ska ha det roligt och skaffa lite vänner inom RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att kunna hjälpa till med att påverka serverns utveckling osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För att vara helt ärlig är jag inte alls någon aktiv deltagare på någon annan server eftersom jag inte har kunnat hitta någon bättre server än Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår det helt och hållet.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka