Accepterad Qorbani | Medlem ansökning [Rosengard] (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qorbani

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199217738164/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Abror457#2244

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2001

Berätta om din karaktär. Grangie är en svensk kille som är social och älskar människor. Han vill göra skillnad för andra. Han har haft en helt vanlig uppväxt med sina föräldrar i ett hus i Växjö. Skolgången gick bra, till gymnasiet
så valde han Fordons och transportprogrammet då han hade ett ruskigt stort intresse i fordon av olika slag. Allt från små till stora, tråkiga, sega till snabba och snygga bilar. Han blev personbilsmekaniker på Mekonomen
och han älskade sitt yrke. Han hade som mål att komma så långt som möjligt i företaget och skapa sig själv ett rykte som många kunde använda. Kunder var glada, trygga och nöjda med hur Grangie var som Mekaniker. Grangie ville alltid göra
bra ifrån sig, han var lite som en chef, han kunde ge tips och trix till sina medarbetare och hjälpa alla. Efter några år som personbilsmekaniker så kände Grangie att det var dags att göra något annat. Göra något större, något som kräver
mycket energi, bra psyke. Han ville bli polis. Han ansökte in till polishögskolan på Linneuniversitet i växjö, där han genomgick en 2,5 års utbildning. Sedan blev det 6 månader som aspirant i Falkenberg. Han fortsatte sin tjänstgöring
i Falkeneberg och han kände alltid efter varje arbetspass att han har gjort nytta för samhället.
För det var ju det han ville göra, skillnad för människor. Han var också inom polisen inriktad på trafiken, då han älskade att köra bil och stötte ofta på problem i trafiken. Varje dag gjorde han vägarna säkrare, och kriminella
som man hade efterlyst kunde man lätt få reda på bara genom några kontroller som Grangie gjorde ute på vägarna. Efter att ha jobbat som polisassitent med 4 års erfarenhet, en poliskår som helt plötsligt började falla ur fas, så kände Grangie att han
inte orkade mer. Då Grangie ofta vill att företag ska fungera så bra som möjligt, fel fritt, stabila chefer så klarade han inte av att poliskåren började falla ur fas. Så han valde att säga upp sin karriär som polis, och börja om livet igen.
Det kanske är dags att bli smutsig om händerna igen? Få lite motorolja på armarna? Det får vi se.
karaktärs drag för min karaktär. Grangie är en perfektionist. Som skrivet på förra frågan så vill han gärna att arbetsplatsen ska fungera så bra som möjligt. Det får aldrig gå fel. Han är som en "låtsats" chef på platsen, då han
ofta ger tips till medarbetare, kanske t.o.m skäller lite ifall något slarv fel sker. Grangie är inte rädd för att prata med andra människor som han stöter på, han vill alla väl, göra skillnad, bli ett rykte i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra till en bättre RP och har massa vänner som vill börja på unive. Och vill göra rpn så realistisk som möjligt. Jag bryter inga regler, jag tycker att Unive är en väldigt bra server och därför skulle jag vilja bidra till att den blir ännu bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag spelade mycket rp spel när jag var liten och saknar det lite. Hittade Unive och tyckte att det passade perfekt med en sån RP som jag söker.

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att det var ett väldigt bra RP spel och tyckte jag skulle joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka hålla mig till realistisk RP och försöka hjälpa andra att RP lite mer seriöst. och kunna göra så välutvecklade scenarion som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla mitt rollspel så mycket som möjligt genom att lära mig mer saker på Unive. Jag vill också kunna hjälpa till att förbättra Unive och få det ännu roligare och seriösare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka