- Meddelanden
- 219
- Reaction score
- 12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? Idiot#5021
Hur gammal är du? 15 snart
Hur länge har du spelat på Unive? runt omkring 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Gripen taxi firman har ju varit helt borta från livet, alltså det har varit inaktivt som faaan, man ser inga langa runt i taxis, inga skjutsa kunder hit o dit, utan ibland så ser man taxifirman anställda åka runt i deras s8
r vilket e totalt pinsamt från min del, när jag var biträdande chef över gripen taxi så hade vi en bilkod för vilka bilar man får o ej får använda, det e ett exempel på vad jag kommer förbättra, nåja med det, listan nedanför e allt ja kmr förbättra från min del. 1. Aktivitet, jag kommer ha regelbunda aktivitetscheckar i dcn samt vissa obligatoriska möten ig, e man ej på de och man ej har en vettig anledning t vrf man ej e där så får man sparken 2. Korruption, gratis ”rides” kommer inte o ske under min tid, märker jag att mane på jobbet för o abusea så hoppr jag jobb supp o anmäler det t er. 3. Mitt person bästa, kmr verkligen se till så jag gör mitt bästa o e aktiv samt passionerad för jobbet. 4. Kommer anställa ett starkt rekryterar team som e där för o anställa hela tiden, för att gripen ska vara aktivit behöver vi ett tram som löser anställda. 5. En bra o kompetent biträdande chef kommer jag o anställa, han kommer vara med mig för o verkställa samt förändra jobbet för gott!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Securitas o auto chef förr, samt så har jag varit biträdande här förrut
Hur ofta kommer du vara inne? Mån-fre: 2-5 timmar
Helger: 10 h +
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? Idiot#5021
Hur gammal är du? 15 snart
Hur länge har du spelat på Unive? runt omkring 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Gripen taxi firman har ju varit helt borta från livet, alltså det har varit inaktivt som faaan, man ser inga langa runt i taxis, inga skjutsa kunder hit o dit, utan ibland så ser man taxifirman anställda åka runt i deras s8
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Securitas o auto chef förr, samt så har jag varit biträdande här förrut
Hur ofta kommer du vara inne? Mån-fre: 2-5 timmar
Helger: 10 h +
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja