Nekad Qondara22 | Chef-jobb ansökan (SC Styling) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? omar

Vad heter du på discord? Qondara#5021

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 8-9 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? SC Styling har varit inaktivt på den senaste tiden, folk vill pimpa sina bilar nästan hela tiden, jag kommer förbättra vianor på följande *sätt: 1. Ha aktivitets check på discord rätt ofta, detta är för att jag ska kunna se vem eller vilka som är tillräckligt mogna och ee villiga o arbeta för företagets bästa o inte vara där för o pimpa bilarna gratis, när jag va P-a i vianor så gjorde vi så att om man pimpa 10 bilar så fick man en full pimp helt gratis, tror jag ska sätta tillbaka ett sådant system så vi kan få ordning o reeda o så att vår kassa inte töms på en gång, för pimpning kostar ju även om de e en anställd.Korruption, jag kommer personligen ta hand om detta jätte mycket, märker jag att ngn e korrupt så åker de på jobbs rykning, anmälan till er jobb ansvariga och förmodligen P ban! att vara korrupt hör inte hemma till vianor eller inget annat företag. 3. Mitt egna persons bästa, för att SCS
ska funktionera ordenkligt så måste jag som chef vara delaktig i besluten, samt att mina kollegor ska oxå vara delaktiga i besluten, jag vill också vara den som motiverar mina kollegor till att bli något bättre, låt oss säga att en p-anställd vill få en upphöjning, jag motiverar hen o säger, jag vill bli upphöj, då gör jag o hen en deal tillsammans tex, om hon pimpar 20 bilar, så går hon från p-anställd till fast anställd. 4. Ska bilda ett p-a team på 4 personer, för att vianor ska funktionera ytterligare så måste vioha massor o massor av kollegor som samarbetar, drf så e personal ansvariga viktiga i detta, de e de som rekryterar, sätter ordning och e delaktig i de större besluten för SCS allra bästa. 5. Intervju frågor, för att kunna vara med vianor så måste man vara vettig o smart o inte idiotisk, våra intervju fråor ska inte vara för enkla men ej för svåra, man ska inte kunna allt om yrkeet men man ska ju kunna veeta basen så att säga, intervju frågerna ska bli skarpare o mycket mer proffsigare. Så här kmr ja ändra vianor för de bästa :))

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Chef: Auto, Securitas Biträdande: Båtbolaget, gripen, P-A: Securitas rekrtyterare (ordningsvakt / veteranvakt), Qpark, vianor Erfaren:GSP, olearys, Aspirant: polis

Hur ofta kommer du vara inne? Vardag: 2-5 timmar
Helg o lov: 8+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa de klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Näe!

Har du läst våra Regler? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka