Inaktuell Qondara22 | Chef-jobb ansökan (autoexperten) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? Qondara#5021

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? snart 8 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Autoexperten, som man kanske redan vet om är hyfsat inaktivt och lite lalligt , det är så att man kan se folk spamma i twitter om att auto borde öppna, detta tyder på att vi på autoexperten är en viktig del i Unive samhället. Om det inte finns ngn som sköter servicen med bilar så kommer bilarna på stan vara tråkiga. Så jag kommer berätta min plan till att förbättra Autoexperten. 1. För det första så ska jag se till så att alla mina anställda grabbar inte jobbar här för att abusa biltrimningen, utan att de jobbar för att de tycker att de roligt, jag kommer se till så att folk inte bryter mot detta då det är grov powergaming, de spelar för att abusa biltrim och de får det för nästan gratis, De bryter mot som tidigare sagt 2 regler, powergaming och korruption. Så i min autoexperten vill jag ABSOLUT se ingen korrupt eller powergaming, för det förstör bara RPN! 2. Sammarbeten, för att Autoexperten ska fungera ännu bättre så vill man ju vill ha något företag på servern som kommer stödja dig i att få sina slutsatsmål, Så tycker jag att sammarbeten kommer göra både rpn roligare och effektivare då båda partena får en vinst ut av det. Mina 2 Sammarbets mål skulle vara sc styling/vianor eller meko. Ska förklara hur jag tänker med båda dessa alternativ, För det första, meko, Vi båda jobbar med att laga bilar, då skulle det vara bra om vi får lite rabatt med att laga bilar, och de får billigare biltrim, 2. Vianor, samma tanke vi båda arbetar med bilar, så det skulle väl varit smidigare, och billigare för att få sin nya fina drömbil, då man trimmar hos oss, och pimpar hos vianor! 3. Mitt egna ansvar, jag kommer se till så att jag arbetar så mycket, så hårt och så aktivt som det bara går, som chef så e ansvaret så himla stort, du äger ett helt jäkla företag och du kan inte bara lalla iväg den rollen då rollen e så himla stor, Hur jag kommer göra e att se till så att jag e så aktiv som möjligt för att hjälpa mina kollegor och göra deras jobbspace bättre, ska se till så att hela auto blir som en familj då alla känner sig säkra o fria från diskrimination och mobbning. 4. Anställnings system, jag kommer se till så att alla blir anställda och upphöjda fair n square, genom att alla blir nya blir anställda som prov anställd, sen så går man från Anställd, erfaren osv, osv, för att bli p-a så måste erfarna personen ta ytterligare en intervju och om jae nöjd med svaret så blir han p-a, biträdande kmr delas jätte sällan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef tidigare här, samt har varit securitas chef

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-fre: 2-4
Helger: oändligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Aa du

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Aa

Stor +++rep, fantastiska mål och väl utvecklad ansökan :) Stort lycka till :)

Ta bort denna ej intresserad, intresserad över taxifirman mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka