Nekad QnL | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dumle$

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a (Hex)

Vad är din discord tagg? ZZZ#8648

Vem var det som bannade dig? sly

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yhskdf Anledning: CLOGG samt Ljuger i support flertal gånger. Går ut om: 19 dagar 23 timmar 43 minuter Placerad av: sly ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han påstår att jag ljuger och cloggat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit dödad av vagos sedan kastar de in mig i deras fängelse, sedan blir det restart jag tar samma position men hammnar under marken i nån tunnelbana, sedan så testar jag igen och det händer igen så jag tar arbetsplatsen och får sjukvårds hjälp. Exakt så var det men han tror inte på mig för det står inte på loggsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var lite fel att jag inte bad staff typ tpa mig eller något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var längesen nu, men jag har fått några bans nån dag typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, isåfall kanse kallat på staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du ignorerade Milans meddelande, du säger till mig att du inte svarade på milans meddelande pga du skulle äta men till mig sa du att du skulle äta 30 min efter milan skickade sitt meddelande.
Loggsen visar alla bevis, du säger att du bugga men loggs säger exakta koordinater där du dog, spawnade, lämnade servern osv. Sedan istället för att fråga om bring för att återgå till scenario tar du spawnmenu arbetsplatsen, får vård efter att gängmedlemmar givit dig skjuts till sjukhuset. Sedan hävdar du att man inte behöver gå tillbaka till scenario efter restart osv.

Jag kan fortsätta berätta en del men jag tänker inte göra det här, då jag redan pratat med dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka