Nekad QLEN-Develleo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad är ditt discord namn? QLEN-Develleo#4976

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Persson och är född 2001 09 24 (egentligen 1985). Anledningen till att jag vill vara honom är för att jag ser upp till honom, han var min hjälte. Han var min pappa och han lämnade oss den 20e Mars i år.
Han är en egenföretagare inom måleribranschen och har väldigt mycket kontakter vilket ger honom mycket jobb, han brinner för träning och hålla sin fit och fräsch och dessutom älskar han livet på hojen. Han kommer jobba sig upp i karriären och tjäna bra pengar, allt för att kunna njuta av livet så mycket man bara kan.
Han är vänlig och rättvis, men han är också en kille med power och gillar adrenalin... ( " , )
:) :) :) :) :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag fick ett tips från en vän att jag skulle börja spela på Unive och jag va inte så intresserad men när jag väl kom in i Unive så märkte jag att det var jätte roligt och snällt folk så det är därför jag vill bli medlem (medborgare) :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka sprida det bästa och roligaste och realistiskas te rp som jag kan göra :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär inprincit att jag läger mig ner så att motpartens får fördel.

Hur hittade du Unive? Ett tips ifrån en väldigt bra vän :)

Tillbaka