Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/
Ditt Hex-ID: steam:110000145ea673e
Vad är din discord tagg? QLEN-Develleo#4976
Vem var det som bannade dig? karimooooooo
Hur lång tid var din ban? 5 dagar var den
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: jitadb Anledning: Suntförnuft du går runt i piren och frågar några om de vill ha weed. Går ut om: 4 dagar 11 timmar 4 minuter Placerad av: Karimoooooo ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad
Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.
Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick emot sunt förnuft
ska aldrig göra om det.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rökte weed och sen frågade jag om en kille ville ha och sen så vart jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde jättemycket fel ska aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte hänt tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat sluta gå emot sunt förnuft och bete mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja .FÖRLÅT UNIVE.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår ska vänta tills nån svarar ska också följa era regler.
Ditt Hex-ID: steam:110000145ea673e
Vad är din discord tagg? QLEN-Develleo#4976
Vem var det som bannade dig? karimooooooo
Hur lång tid var din ban? 5 dagar var den
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick emot sunt förnuft
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rökte weed och sen frågade jag om en kille ville ha och sen så vart jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde jättemycket fel ska aldrig göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte hänt tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat sluta gå emot sunt förnuft och bete mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja .FÖRLÅT UNIVE.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår ska vänta tills nån svarar ska också följa era regler.