Nekad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: 110000145ea673e

Vad är din discord tagg? qlen1234#4976

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-05 205351.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade killsound. Killsound är ett slaks pling när man skjuter någon i huvudet och det gör så att man får en fördel i rpn. Jag visste från första början att man inte fick ha d men jag valde ändå att använda d för mina vänner som vart bannad från unive satt och sa till mig i discord att jag skulle använda killsound annars är jag typ feg. Och jag sa nej men dem bara bara tjatade hela tiden och d beslutet jag tog va så jävla dumt för jag visste själv att jag skulle bli bannad från första början. Men jag kände mig pressad. Jag vet inte varför jag valde att använda det. Det va ett dåligt beslut av mig och om jag hade fått en till chans på unive så hade jag förbättrat mig rejält och inte använda sån skit mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå med ett gäng vid namn santos så när vi tog intervjuven för att gå med så ser vi att det är bloods bilar utanför och då så börjar vi skjuta mot dem för vi har ju krig mot dem så började vi skjuta och det blev en lång skottlåstning för dem cirkulerade runt oss i ca 45 min så vi forttsate att skjjuta och sen så när alla va döda av santos så va jag kvar själv men sen så dog jag och så tog dem och loota mig och lämmnade mig utanför santos.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va helt rätt av staffs att banna mig för jag gjorde jätte fel. Jag bröt mot reglerna genom att modifiera mina filer för att få en fördel i rpn. Och det va väldigt dumt av mig jag skulle tänkt mig för innan jag valde att använda d.
Om ni hade get mig en chans till på unive så skulle jag börja bete mig och ta rpn till en annan nivå och förbättra allt från min andra karaktär för jag gillar verkligen unive. När jag började på unive så märkte jag direkt att alla personer va så snälla och bemöt mig med respekt och då insåg jag att jag ville börja rpa på den servern väldigt länge. Jag vill bara säga att jag gillar verkligen hade vellat ha en chans till på unive för jag gillar verkligen den servern. Jag kommer inte glömma all den rpn och dem scenarion som jag har fått uppleva på unive. jag vill bara säga att jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det kommer inte att hända igen d kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit icke medlem och då fatta jag inte va rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag.
Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario. Och röst efter karaktär när jag hade fel mik.
Och lal.
Samt jag har 11 tidigare bans dem senaste 3 månaderna. Och jag vet att det ser väldigt konstigt ut men jag har betet mig som ett svin på den tiden som jag spelade på unive. Jag bröt mot reglerna och jag tror också d va för att jag hängde i fel krätser. Jag kommer inte att bete mig så som jag gjorde då på den tiden utan jag har lärt mig en stor läxa och det kommer att hända stora förändringar med min rp den kommer utvecklas mycket än va den va innan jag vart bannad. Så jag har 11 bans för jag har betet mig som et svin och det kommer inte att hända igen om jag skulle få en chans till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte hade använt killsound så hade detta nog aldrig hänt.
jag vill också säga att jag tror jag också har hängt i fel krätser med fel folk och jag visste att det skulle påverka mig men jag vet inte varför jag valde att fortsätta med att hänga med dem. Det är ingen bortförklaring jag säger bara så som det va från min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig efter min ban.
Jag har lärt mig en stor läxa som har gjort mig att tänka till lite innan jag tar beslut.
Så ja jag har verkligen lärt mig efter min ban och kommer aldrig använda sån skit igen har raderat den och kommer utveckla min rp och kommer förbättra allt med min rp.
Jag vill bara säga att jag ber om ursäkt och om ni hade vallt att unbana mig så hade det verkligen uppskatats för jag har verkligen haft tråkigt efter jag vart bannad.
Jag har känt en stor klump i mangen för jag visste att jag fel beslut att börja använda sån skit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut jag väntar tills en staff svarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka