Accepterad QLEN-Develleo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QLEN-DevEllEo/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ea673e

Vad är din discord tagg? QLEN#4967

Vem var det som bannade dig? T4rget

Bild på banmeddelande: Skärmbild (28).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte gjorde röst efter karaktär och jag visste inte att jag inte hade min voicechanger för jag hade inte rätt mik jag har voicechanger men hade fel mik ska börja va lite mer nogran med att jag har voice changer och rätt mik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega va på patrull och sen så såg vi en sabb som åkte snabbt så vi åkte efter och hon körde in till marja lisas och sen så vissar det säg att vara Marja lisa så vi ville snacka för hon körde väldigt snabbt men sen så körde hon iväg och krokade in i en typ av mur och sen så kollade vi skador och sen efter ett tagg så sprang hon iväg mot marja lisas och sen så fick vi ett larm om någon som hottade kniv på malmkvist och sen så när vi skulle dra till det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va rätt för jag hade inte voice changer men som sakt hade fel mik så det va därför men ska vara mer nogran med d sry.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a jag har varit icke medlem och då fatta jag inte va rp va så varje gång jag blev bannad så lärde jag en läxa och va rp va så det va nästan bra att jag blev bannad för annars hade jag inte vettat va rp va. och så har jag blivit bannad också för spawnmenu abuse och det va för att jag och min vän patrullerade och då körde han och så blev han bannad så att när han blev bannad så körde bilen in i väggen och sen tog jag spawnmenu och det va jätte dumt har lärt mig efter mina misstag. Och jag har blivit bannad för PWG när en polis sköt mitt däck och jag bara körde och jag har lärt mig efter det och d ska inte heller hända igen lovar.
Och en gång när jag gjorde toggleid i scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kollat lite nogranare så kanske jag hade märkt att jag hade fel mik och då hade jag nog inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag ska gå in sen och ändra till rätt mik det va ganska dumt,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka