Inaktuell QLEN-Develleo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dabi.cc

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad heter du på discord? QLEN#4967

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att kunna göra denna server bättre så mkt som möjligt. Få bort dem personerna som är på denna servern för att förstöra och lalla och kicka/banna personer som inte kan bete dig så det jag menar e att jag vill göra denna servern bättre så mkt som möjligt. Det är därför jag ansköte till detta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag vill att folk som håller p att lalla på denna se

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att man ska vara trevlig och lojal. Spelar ingen roll vem det är man ska ha respekt mot alla och behandla folk som dem behandlar dig. Kortfattat man ska ha respekt mot alla och inte vara dryg.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man ska utveckla sin rp och ha en bra social rp och inte lalla. Jag kommer fokusera på att speca scenarion och se till så att dem ej blir dåliga och att rå nivån säkns.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna alla grund regler samt va lojal och ha bra rp t.ex inte springa runt och slås/lalla. Så jag tkr att man ska kunna reglerna ha en seriös rp och inget lal så kommer man långt i denna servern. :)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska hålla koll på personer som gör regelbrott och man ska vara aktiv i sitt arbete som medlemskaps ansvarig och man ska ta medlemskaps intervjuv med folk som vill komma in på denna servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är i skolan till 13:55 på mon,tis,tor, och fredag för på onsdagar slutar jag 15.10 så jag kommer hem brukar ta något att äta och sen så brukar jag spela till 22:30 ksk ibland blir det senare för om min morsa säger att jag ska lägga mig. Men jag kan typ spela minst 3 timmar om dagen tror jag. Har blivit fast i denna servern så spelar rätt så mycket så det blir ett par timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka