Nekad qkdz | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qkdz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kellian

Vad är ditt discord namn? kurzexzz

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Berätta om din karaktär. Kurre Svensson, han föddes i Sverige och levde bra tills han blev 18 då flyttade han till new york vart han blev inblandad med kriminalliteten och bodde där i några månader och sen flyttade han till los angeles när han blev 19 vart han kom ännu längre in i kriminälla livet men sen bestämde han sig för att flytta tillbaka till Sverige igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp och bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att bara vinna scenariot man måste göra så att det blir roligt för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM och ett exempel är att jag till exempel går upp till en random kille med en kniv och dödar han utan anledning. VDM ett exempel är att det är någon som går på trotoaren och jag bestämmer mig för att döda han genom att köra över honom. POWERGAMING ett exempel är att jag kör i 200 kmh och krockar men jag fortsätter bara köra och säger inte ens aj

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många seriösa rp servrar och är väldigt bra på seriös och bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Utveckla alla dina svar förutom serverns regler.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka