Accepterad Qizk | Chef-jobb ansökan [Sc Styling] T [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qizk

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc Styling

Vad heter du IRL? Tomas Persson

Vad heter du på discord? Qizk.

Hur gammal är du? 30

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2Månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra Sc till en plats dit alla kommer vilja komma o känna sig Välkommen men sköter man sig inte och ignorerar vad man säger till folk så kommer man bli avstäng. Jag kommer försöka styla om så lite bilar som möjligt själv jag kommer lägga min tid att kolla hur mina anställda sköter sig och hur dom bemöter kunderna men krisar de kommer jag självklart klä på mig arbetskläderna och styla själv, men jag kommer sträva efter att hitta många vakna medarbetare, så att SC kan ha öppet så mycket som möjligt sen när jag känner mig lite varm i kläderna kommer jag anordna en del Event på SC stylings parkering för att locka kunder och att människorna i staden ska lära känna oss på SC. När de kommer till ekonomin kommer jag ha stenkoll ser jag att de fattas massa pengar så kommer jag tillkalla ett AKUT personal möte. Ser jag att nån i personalen inte sköter sig eller om den stylar sin "kompis bil" gratis så rycker hens jobb direkt kommer inte va rädd att sparka folk och ta konflikter, jag kommer ständigt leta efter aktiv och duktig personal så att Sc kan hålla hög RP och kundservice

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbar på Sc ett tag nu även varit Chef på många jobb i andra städer så jag vet vad som krävs av en Chef

Hur ofta kommer du vara inne? Ca3timmar om dagen ofta mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut trivs väldigt bra i staden

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej lägger min tid på Unive!

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka