Inaktuell qiuduck | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

qiuduck

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2007

Vad heter du på discord? qiuduck#0656

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 110 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer nog att spela ungefär varje dag men ibland så kommer jag såklart inte spela.

Vad heter du? Jag heter Greger Öman.

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma bra.

Varför vill du bli polis? Det är kul att prova på ett större jobb och rpa på ett större sätt. Jag strävar också efter att tjäna mer mängd av pengar så jag kan köpa snyggare bilar och hus. Jag kommer tycka det är kul när man man klickar med någon kollega som man jobbar bra med , en stor del av varför jag vill bli polis är att jag tycker det är kul att hjälpa personer i staden och hantera andra som är i stress så man kan tillexempel lugna ner dom i ett scenario. Jag tycker också det kan bli kul att verkligen få se hur det kan vara att bli polis på unive.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Hantera personer bra i stress och hitta någon kollega som man klickar bra med så man kan jobba på ett bra sätt. Jag tycker också det kan vara bra att vara bestämd mot dom som gör fel och som polis ska man även kunna ta in helhet av hela scenariot man ska också se till så att ingen kommer till skada, och det jag tycker är viktigast inom polisyrket är att som polis ska man vara lugn i varenda scenario så gör man alla runt sig lugna. Såklart ska man även kunna alla trafikregler och alla andra regler.

Vad vet du om yrket i helhet? Att som polis så sätter man inte bara personer i fängelse utan man hjälper också personer, och du reder ut stora brott och pratar med vittnen som har vart på plats. en av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra brott som sker i staden så man kan göra alla i stan säkra när man är ute. man ska kunna regler, hur man griper folk på ett bra sätt och prata med folk på ett rätt sätt. Man ska inte vara rädd utan man ska vara så lugn i ett scenario som möjligt så man gör alla andra runt om lugna. så det jag förklara är att polisen griper folk, räddar folk och framför allt gör alla i staden trygga.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på postnord tidigare och man kör lagligt där och lär sig att köra smidigt och snabbt till olika platser och man hamnar i stress lite eftersom alla vill ha sin leverans tidigt, och jag kan hantera stress väldigt bra för om jag hamnar i stress så blir jag väldigt koncentrerad och det gör mig väldigt lugn.

Hur är du som person? Jag är väldigt snäll och jag är omtänksam men jag kan bli arg om någon gör något illa mot mig. Jag är väldigt hjälpsam och jag brukar hjälpa folk ofta. Mitt intresse är bilar och motorer, jag gillar även att vara med vänner och chilla med dem.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget särskilt.

Tillbaka