Nekad Qink! | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qink!

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? real_qink

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi karim 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ärlig,lojal,hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mekanik, enklare byggjobb, transporter. I lägret lärde jag mig att laga bilar med nästan ingenting, och jag har alltid varit snabb på att lösa problem. Jag är van vid hårt jobb, lojal, och tar ansvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska göra mitt absolut bästa för att höja min o andras RP så att det blir ett så bra RP scenarion som det kan bli.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (random death match) som betyder att man dödar någon utan anledning, vdm (vehicle death match) man kör på folk utan anledning, sunt förnuft (att man ska hålla en så seriös rp som det bara går oclla det verklighetstrogh hået.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag väljer att jag vill fortsätta på endast Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka