Nekad qhxst | Medlem ansökning (EMPAA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keyz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Devon

Vad är ditt discord namn? Keyz#3458

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Mostafa Abdi och kallas Abdi eller Mostafa av sina vänner. Abdi är född 2002 January 31. Han bodde i Egypten när han va liten han flyttade till Unive när han va 13. och började i skolan. De gick bra i skolan tills han började i gymnasiet. Där blev han mobbad och mådde inte så bra. Som Barn hade Abdi en fattig Barndom och alltid ha velat vara en av de Rika. Men i Egypten hade de inte så bra utbildning så Abdis mamma skickade mig på en kamel och jag skulle till flygplatsen men när jag va på flygplatsen svår jag till mig själv att jag ska göra min mamma stolt! fast en dag så blev gisslan till ett rån när jag va 15 och blev hotad till mitt liv. Just nu försöker Abdi att komma in i det riktiga livet och han behöver Medlems pass i Unive (Medlem roll) för att fortsätta med sitt rpande

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra rpare och har spelat som krim mm på jätte många andra serverar och tänker att jag går till svergies största server :))

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna själv och att man inte dampar när man förlorar i ett senario

Hur hittade du Unive? Kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka