Nekad QexxeT | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QexxeT

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057499673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmuss#9999

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Rogge Björn är en man som är född 1991-07-17.
han har två bröder en som bor i stan som jag vill komma till och en söker tillstånd som jag. de man vet från mig som liten är att om nån håller på med mig så vet dom att dom inte kommer ha de roligt för jag har grov ADHD så jag blir lätt sur.
Rogge Björn jobbar som en fiskare och rallyförare.
för länge sedan när Sebastian var liten så var han mycket med sin pappa och lillebror och fika sen var vi mycket och kolla på rally för att min farbror var en rally förare. efter några år hade vår pappa blivit sjukare och sjukare han hade lungcancer
så efter ett tag dog han. då hade vi bara mamma kvar och hon var väldigt ung.
vi hade inte så mycket pengar så jag och min bror vi fick jobba väldigt mycket när vi var mindre så vi hade mat på bordet. mamma hon hade inget bra jobb så hon hade inte så bra lön. men då sa min bror om vi köper en lägenhet som vi alla har ett rum var så gör vi så har att vi betalar mat och du betalar räkningarna.
så gjorde dom ett tag så. när jag var 18 och min bror 16 så började de jag jobba som fiskare. då fick vi in mer och mer pengar så till slut kunde vi flytta tillbaka vart vi bodde och köpa till baka allt och göra de mer fräst. efter ett tag så flytta jag till ett annat land med en tjej.
¨
nu är mitt mål att jag ska försöka komma tillbaka till min bror och vår mamma och kolla hur dom mår och så ska jag försöka gå med I Qpark.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? På grund av att jag kommer vara inne ofta jag kommer också såklart vara helt seriös under hela tiden som jag rpar. Det är för att jag själv tycker att det blir mycket roligare när man träffar på folk som är seriösa. Ifall det skulle vara någon som inte kör seriöst så skulle jag självklart rapportera så servern ska bli så bra som möjligt. Det viktigaste är förmodligen att jag spelar för att det är roligt vilket gör att jag kommer göra allt för att rpa så bra som det går.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har många kompisar som spelar här och känner att jag vill också spela här och skapa roliga scenarion och ha kul.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar sa till mig och börja spela här och så hitta jag det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra både mitt och andras rpande igenom att vara 100 procent seriös hela tiden som jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba som Qpark och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre.

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
Låser och flyttar tråd,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka