Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809353133/
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? Qeo#9415
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt glad kille som älskar att meka med sina bilar och är även väldigt bil intresserad. Han är 19 år gammal som är väldigt smidig och snabb. Han gillar även brandmän som jag kommer söka till för jag älskar att hjälp till och jag kan hantera stress väldigt bra. Han skriker ftp. Han Älskar att köra fort men inte för snabbt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ett roligt rp
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och social rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan att tåla att förlora ngn gång.
Hur hittade du Unive? för några dagar sedan när jag blädrade genom fivem
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo
Vad är ditt discord namn? Qeo#9415
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt glad kille som älskar att meka med sina bilar och är även väldigt bil intresserad. Han är 19 år gammal som är väldigt smidig och snabb. Han gillar även brandmän som jag kommer söka till för jag älskar att hjälp till och jag kan hantera stress väldigt bra. Han skriker ftp. Han Älskar att köra fort men inte för snabbt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ett roligt rp
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och social rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan att tåla att förlora ngn gång.
Hur hittade du Unive? för några dagar sedan när jag blädrade genom fivem