Nekad Qeoboom | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qeoboom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198809353133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Qeo#9415

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Qeo Åkezzon, Han flyttade från bosnien till sverige för cirka 5 års sedan med hela sin familj. Nu är han arbetslös men är ska ta ett steg in till jobblivet för att försörja sin familj. Hans uppväxt har varit tuff då han växte upp i ett utsatt område. Han har blivit rånad och misshandlat då Han har blivit utsatt för många olika grejer men även gjort många dumma saker.
Så hans familj flyttade till sverige för att få en ny start, Hans dröm sedan han var liten har varit att bli en taxichaufför.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tror att jag kan bidra med många roliga scenarion, Jag tänker mig ett steg före för att det ska bli så roligt så möjligt så jag gör mitt bästa och vara aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer hålla en social och seriös rp då jag kommer vara aktiv och även göra mitt bästa för att få in fler spelare i servern. Jag kommer även inte bara spela för makt och cash då jag tycker det är roligt att hjälpa och göra roliga scenarion med andra spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte göra så det alltid blir bäst för en själv, tex man gör så att ens motståndare får det bättre för man gör så det blir sämre för sig själv så scenariot blir bättre.

Hur hittade du Unive? mina vänner som tipsade mig om fiveM och även denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka