Nekad Q14 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Q14

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zualexo/

Ditt Hex-ID: 1100001450199e0

Vad är din discord tagg? Claus#9845

Vem var det som bannade dig? mamba.ma

Hur lång tid var din ban? 2 veckor

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasict

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mamba tror/trodde att jag sa N ordet fast jag sa ej det sa jävla kebab och sedan jävla gahba,Han tror/trodde att jag sa N ordet men jag gjorde inte det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick och åt mat IRL kött med potatis sedan ca 20min efter när jag skulle gå och spela på unive så ser jag mitt ban medelande blev sur för fattade inte varför det stog rasict

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig vet inte hur många gånger jag ska säga detta man hör hur jag säger jävla GAHBA och mellan detta bryts det låter din jä.. ahba man hör hur jag säger gahba inte N ordet man säger du inte Nahba

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall, Kört postnord bil i stan med kompisar och haft kul men fattar nu att det är grov lall och bara tråkigt själv reportar jag själv om jag ser sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget sa inte N ordet sa jävla (Gahba) man hör det inte klart det kan jag inte säga men man hör ahba i mellan 0.4-08 sekunder dom 2 andra trår det dock dom tror jag säger svart. Om jag hade sagt svart hade det varit en annan grerj men jag sa GAHBA

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja prata tydligare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yessir!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka