Accepterad pZyk | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pZyk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pZyk

Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? pZyk#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jimmy Ståhl är en man på 30 år som nyss har flyttat till storstaden. Efter ett trassligt förflutet i en by norrut har han rört sig runt i landet i jakt på ett bättre liv. Jimmy var oftast ensam i sin barndom, där han istället bara drev runt i sin lilla hemstad. Han utvecklade ett intresse för fiske efter han iakttagit några gubbar som fiskade nere vid hamnen, så istället för att gå till skolan brukade han gå och fiska. Föräldrarna var upptagna med sina arbeten om dagarna och kommunikationen från skolan uteblev, vilket ledde till att Jimmys liv aldrig kom någonvart - tills han blev utslängd hemifrån och fick lov att göra något åt sin situation. Jimmy tog bussar runt omkring stad efter stad, alltid med samma resultat. Det fanns inte några jobb eller möjligheter för honom. Jimmy bestämde sig sedan för att försöka hitta en väg framåt i livet genom att åka till storstaden. Det är där Jimmy hoppas att han ska kunna hitta sig själv, och vad han egentligen vill göra i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna utöka min karaktärs möjligheter samt för att kunna bidra mer till att göra servern bättre och mer seriös i form av att rapportera regelbrytare samt icke-seriösa spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare en bidragande faktor, men även känslan av spelarna på servern. Den är en speciell vibb som gör att jag vill vara med, ha kul och bidra till en bra upplevelse.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som spelade på servern och visade mig hur det var att rollspela, vilket då lockade mitt intresse och nu är jag här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bygga upp min karaktärs liv och historia, att gå framåt och utforska möjligheterna, men även gynna andra karaktärer i staden med bra rollspel samtidigt som jag lär mig av andra och förbättrar mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är först och främst att ha kul, sen att träffa nya vänner och fortsätta göra servern bättre genom att bidra med bra rollspel och att följa reglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, denna server är den första jag spelat på inom FiveM/GTA V och trots att jag är ny på rollspel så tar jag det seriöst och blir bättre varje dag som går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka