Nekad pyxe | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pyxe

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Pyxeofficial/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig hansson

Vad är ditt discord namn? Pyxe#4088

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig arbetare som är 22år gammal som är mycket intresserad av bilar framför allt och har en stort intresse att umgås med polare känslorna min karaktär är bra men känner sig lite ensam så han vill hitta någon att dela sitt liv med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en trevlig kille som har ett stort intresse för att spela dator spel och rollplay har fallit mig i smaken väldigt mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? pågrund av att mina kompisar spelar på servern och jag vet många som gör det. Ni värkar ha ett väldigt trevligt community

Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade om er server och jag blev direkt intresserad

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få en bra karaktär och kunna komma långt och knyta nya kontakter

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? royal Crew men vill inte spela där längre pågrund av att servern lagga mycket och att det inte är så mycket aktiva spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka