Accepterad pyxe | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pyxe

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hansson

Vad är ditt discord namn? kzq1

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Wagner 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart Framåt svår

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är 22 år gammal och heter Frank wagner och hans intressen är att vara med vänner och köra bilar och spela och han har spelat mycket när han var liten också så han gillar mycket spel. Han är omtänksam och snäll mot andra och han hjälper andra folk när dom behöver hjälp. Om inte dom har gjort honom något. Han blir inte så arg så lätt med han kan bli arg om det är någon som är störig och jobbig men annars så är han inte så arg och han är mest glad. Han hade en jobbig backrund som liten, för när han var 13 år så lämnade hans pappa han och dom tappade kontakt och hans mamma var ensam med han och sen efter några år så hittade hans mamma en kille och sen gifte dom sig och nu så är dom fortfarande gifta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag vill bli whitelistad för att jag vill testa något nytt istället för att vara en normal person utan whitelist och jag tror det kommer vara kul för att man kommer kunna få jobb och sen kan det utvecklas mer och ja.
VDM = När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet oavsett senario.
RDM = När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.
COPBAIT = När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. COMBAT LOGGING = När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario.
FEARRP = Du ska värna om ditt liv dvs att om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rpa rädd.
POWERGAMING = När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att bli större än alla andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna alla scenarion man kan ge upp för att motpartnern också ska tycka det är kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yes det har jag jag lärde mig av minna misstag och gör inte om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Rdm FearRp Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? spelade hos er för många årsen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Med vänliga hälsningar
Malle

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka