Nekad pyxe | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pyxe

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Pyxeofficiall/

Ditt Hex-ID: 11000013236c955

Vad är din discord tagg? Pyxe#3837

Vem var det som bannade dig? axel

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? whoops denna inbjudan har gått ut eller är felaktig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pågrund av att unive tidigare var väldigt hårda med att man absolut inte fick spela på några andra serverar och jag var dum nog att joinade en och testa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och chillade inne på unive hade precis blivit polis komisare. Mina polare satt och sa du borde komma in och testa denna. Jag sa nej forsätte rpa på servern. sen ville jag lalla lite så då gick jag in på den servern när jag håller på att skapa min karaktär så säger min kompis kolla discord medelandet från mig så jag gjorde det. Men sen såg jag att jag även hade fått att jag var bannad fårn unives discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej just då var det inte en felaktig bann. Men jag har hört av typ 7st som jag spelar med att unive har ändrat lite riktlinjer och dom har blivit unbannade så jag hoppas jag också kan få bli det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ingen =)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha forsatt rpa på unive och inte gått in på den andra för det var bara en jävligt dum ide. Men nu har jag varit bannad typ 2månader och lärt mig av minna misstag och även fått en mycket bättre rp nivå så hoppas vi kan ses inne på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag värkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka