pysen | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pysen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108146089/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicolaj

Vad är ditt discord namn? SupPysenHere#2533

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är goo och glad varje dag och är lite mystisk av sig i de sammanhang som de passar. han säger även vad han tycker, men de kan vara både bra och dåligt jag menar de finns sammanhang som de inte passar och då kan man smyga sig in med en lite spydig kommentar... Min karaktär är 23 år och har namn Pysen och han kommer ursprungligen ifrån en liten håla från Finland, han har även haft en bra uppväxt tillsamman med hans två syskon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag har en hög RP nivå och gör bra scenarion och vill utveckla min RP nivå till exempelvis ett chefs jobb eller högre löner. Vill även tillägga att jag tycker de är intressant att rolplaya och kommer sitta framöver inne hela tiden då jag inte har gymnasium.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? de här är den ända bra och roliga serven jag spelar på.

Hur hittade du Multistaden? genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bäst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej de finns typ bara en bra svensk server som de är många inne på och de är Multistaden.

Vidare till muntlig intervju i discorden, sätt dig i väntar på intervju så kommer vi ta den så fort som möjligt. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka