Accepterad Pyrax | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pyrax

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? PyraOs#2063

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar vid typ 10 tiden och käkar lite frukost. Sen tar jag en promenad med hundarna och går online vid typ 11. Ibland blir det senare då jag drar och gymmar. Sen spelar jag till klockan 14 ungefär och äter lite lunch. Sen spelar jag till klockan 18 då går jag ut med hundarna igen och går online typ 19. och sen spelar jag till klockan 03:00 typ. sen går jag och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i snart 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 0 gånger. Jag kan inte infoga bilden men kan visa under muntliga intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Du är vakt på servern och håller koll på rpn och lallare. Detta kan i exempel vis vara på piren där det kan va en del lallare. Ditt arbete som server vakt är att säga till folk som förstör rpn och ge en varning i ooc chatt om dom inte lyssnar så kicka folk som inte kan bete sig. Ett scenario kan vara tillexempel att jag sitter i min bil på piren och väntar på en kompis och då kommer nån fram till mig och skriver typ /me drar ut. Det är failRp, delvis är det en plats med mycket befolkning men jag kan ju också ha låst min bil.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill ha en hög rp nivå och jag vill inte att andras rp upplevelse ska förstöras av t.ex lallare. Jag vill även hjälpa nya spelare och upprätthålla rpns höga nivå och inte låta nån förstöra den. Jag vill bli en del av den hjälpande sidan av unive roleplay. T.ex om någon abusar en bugg eller något så kan man varna dom eller kicka dom för abuse.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan t.ex vara att du revivar dig själv i ett scenario för att slippa undan olika scenarion. Korruption kan vara att du kickar folk hej vilt och ressar folk hur som hälst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka