Nekad Pyrat | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pyrat

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? pyraxos

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Bergström är 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, tålmodig och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias kommer från en medelklass familj där mamma jobbar inom vården och farsan jobbar som brandman, han har sedan liten viljat bli polis och det är de som Elias stävar efter och de är målet i hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket roligt och god rp till både polis och krim med mycket roliga scenarion som skall vara uppbyggda för att skapa en rolig stämmning för alla som medtar i scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du skall spela för att motparten ska ha ett rolig o bra sceanrio och om alla gör de så kommer scenarion bli mycket bättre och roligare för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång för 2 år sedan blev jag bannad för powergamning. jag har lärt mig att alltid rpa på skador även när ingen är i närheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm innebär att du dödar folk utan en anledning eller utan ett gilltigt sceanrio. Vdm innebär att du använder fordon som vapen. Fear rp innebär att du skall värna om ditt liv, metagaming innebär att du tar information ooc o använder de ingame för din fördel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Hej!

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Yes jag är inte deltagare på en annan server samt här är min utveckling

Elias växte upp i en trygg medelklassfamilj. Hans mamma jobbade inom vården och pappan var brandman, vilket gjorde att han tidigt fick en känsla för hur viktigt det är att ta ansvar i samhället. Därför började han tidigt drömma om att en dag få ha på sig polisuniformen. När han såg hur hans föräldrar alltid hjälpte folk som behövde det, fick Elias en tydlig bild av vad som är rätt och fel. Han lärde sig också att hålla sig lugn även när det var stressigt, och de här egenskaperna har han nu med sig in i vuxenlivet. När han har sett hur brottsligheten började påverka där han bodde och hur några vänner hamnade snett, har han blivit ännu säkrare på vad han vill. Målet är nu helt klart, han ska göra allt för att komma in på polisutbildningen och hjälpa till att göra staden tryggare. Han planerar att först skaffa ett vanligt jobb i staden. På så sätt kan han lära sig mer om hur staden fungerar och vilka som bor där. Efter det vill han söka sig till polisen. Där hoppas han kunna jobba sig upp från att vara nybörjare till att kanske hamna inom trafikpolisen eller insatsstyrkan. Elias vill vara en person som är rättvis och tänker igenom saker noga. Han vill också kunna hjälpa polisen och medborgarna att förstå varandra bättre. Han är helt inställd på att nå sitt mål i livet, och han tänker göra det genom att vara disciplinerad, ärlig och alltid kämpa för det som är rätt.

Yes jag är inte deltagare på en annan server samt här är min utveckling

Elias växte upp i en trygg medelklassfamilj. Hans mamma jobbade inom vården och pappan var brandman, vilket gjorde att han tidigt fick en känsla för hur viktigt det är att ta ansvar i samhället. Därför började han tidigt drömma om att en dag få ha på sig polisuniformen. När han såg hur hans föräldrar alltid hjälpte folk som behövde det, fick Elias en tydlig bild av vad som är rätt och fel. Han lärde sig också att hålla sig lugn även när det var stressigt, och de här egenskaperna har han nu med sig in i vuxenlivet. När han har sett hur brottsligheten började påverka där han bodde och hur några vänner hamnade snett, har han blivit ännu säkrare på vad han vill. Målet är nu helt klart, han ska göra allt för att komma in på polisutbildningen och hjälpa till att göra staden tryggare. Han planerar att först skaffa ett vanligt jobb i staden. På så sätt kan han lära sig mer om hur staden fungerar och vilka som bor där. Efter det vill han söka sig till polisen. Där hoppas han kunna jobba sig upp från att vara nybörjare till att kanske hamna inom trafikpolisen eller insatsstyrkan. Elias vill vara en person som är rättvis och tänker igenom saker noga. Han vill också kunna hjälpa polisen och medborgarna att förstå varandra bättre. Han är helt inställd på att nå sitt mål i livet, och han tänker göra det genom att vara disciplinerad, ärlig och alltid kämpa för det som är rätt.
Du är medlem i flera andra rp servarar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka