Accepterad Pylos | Medlem ansökning (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylos

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mingus

Vad är ditt discord namn? pylos.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Johan Carlsson är en man mitt i livet, med erfarenheter som formar honom och en framtid som fortfarande är full av möjligheter. Han har levt ett liv präglat av olika händelser och erfarenheter som har bidragit till att forma hans syn på världen.

Johan växte upp i en småstad där gemenskap och traditioner spelade en viktig roll. Han hade en trygg uppväxt och nära relationer till familj och vänner. Redan från ung ålder visade han intresse för konst och kreativitet, vilket ledde till att han utforskade olika konstformer och uttrycksmedel under åren.

Efter avslutad skolgång valde Johan att följa sin passion och studera konst på universitetet. Han upptäckte sitt eget konstnärliga uttryck och började skapa verk som berörde både honom själv och andra. Genom åren har han deltagit i olika konstutställningar och fått erkännande för sitt arbete.

Parallellt med konstnärliga strävanden har Johan också investerat tid och energi i sitt personliga och professionella liv. Han har arbetat inom områden som han brinner för och har byggt upp en karriär som kombinerar kreativitet med affärsaspekter.

I kärlekslivet har Johan upplevt både framgångar och utmaningar. Han har lärt sig vikten av att balansera arbete och relationer samt att odla meningsfulla och djupgående förbindelser. Genom livets olika faser har han utvecklat en visdom och en förståelse för det komplexa spektrumet av mänskliga relationer.

Som medelålders man reflekterar Johan över livets gång, de val han har gjort och de möjligheter som fortfarande ligger framför honom. Han är en individ med djup, integritet och en fortsatt passion för att utforska det konstnärliga och det meningsfulla i tillvaron.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska inte lalla och kommer försöka skaffa ett bra liv på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela så bara du vinner på scenariot utan att alla ska vinna i det alltså menar då har kul och får något ut av det med hjälp av seriöst rpande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. t.ex. Copbait som är när man gör något olagligt med endast baktanken att polisen ska börja jaga och starta en jakt på dig. Rdm som är Random deathmatch så om någon rdmar någon menar man att de dödar dem utan anledning eller scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat här innan sen sluta jag men jag va krim och har även varit polis

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Många säger att det är kul att rpa med mig så vill bara skryta lite så hahah ;)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka