Nekad Pylos | Chef-jobb ansökan - SC [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylos

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Mingus

Vad heter du på discord? pylos.

Hur gammal är du? 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? Hittade inte helt exakt men skulle säga runt 400

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer att vara väldigt aktiv och anställa ny personer och sparka alla som inte jobbar. Jag kommer vara otroligt aktiv och anställa folk nästan varje dag för att jag vill få SC att bli ett riktigt aktivt företag. Jag själv har försökt få tag på folk som jobbar där men dem bara säger "nej jag orkar inte". Jag kommer att vara hård innan jag anställer folk så att dem inte är lalliga eller kommer skita i jobbat och bara ha jobbet för lönen. Jag kommer att se till så att det är 110% mer aktivt än vad det är just nu då det fan aldrig är öppet och det stör jag mig på för jag vill bara pimpa bilen. Om jag märker att jobbet börjar sakta ner så kommer jag sparka dem som är inaktiva och sen anställa nya för att jag vill att sc styling ska bli aktivt igen. Jag kommer se till så att alla som jobbar är trevliga till alla som vill fixa sina bilar för att jag vill att sc styling ska ha ett bra rykte. Jag kommer att själv försöka jobba så mycket jag kan för att jag vill värkligen att sc styling ska vara ett av dem mest aktivaste jobben på servern för att jag tycker att customiza sina bilar e väldigt viktigt och roligt. Jag kommer även att göra detta under en seriös rp nivå eftersom jag tycker det blir roligare så. T.ex. att vi kommer rpa med /me när man stylar och lite sånt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har jobbat på vianor förut och jag tyckte det va riktigt kul. Jag har ju varit chef och bitr på vissa jobb för länge sen så som securitas, iquzitor och brittas, så jag har lite chefs erfarenhet. jag har ju jobbat på bennys osv på andra servrar jag har spelat på innan unive och jag tycker det är kul och få fixa andras bilar och nu när jag får en chans till att bli chef på sc styling så kunde jag inte skita i och ansöka utan jag behövde. jag är ju trevlig och kommer alltid ta det lungt när det kommer in kunder som vill antagligen ha hjälp med bilen eller ha ett jobb. Jag bemöter alla med respekt och är mogen vilket betyder mycket när man ska bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta eftersom jag är väldigt passionerad i det jag gör.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart de.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? JA!

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka