Accepterad Pylos | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylos

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons fastighetsbyrå

Vad heter du IRL? Mingus

Vad heter du på discord? pylos.

Hur gammal är du? 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? Börja 2021 men lite on and off ungefär 400 timmar totalt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först börja med att kolla våra aktivaste säljare och dom som inte säljer något alls, efter det kommer jag ge de säljare som inte säljer en chans att steppa in och göra jobbet annars får de sparken. Sen kommer jag sätta upp ett bra system för och se vilka som säljer och är aktiva och visar intresse i jobbet. Kommer även börja med månadens säljare och sådant för att uppmuntra folk till att sälja. Kommer även ta det väldigt seriöst när jag anställer och ha en väldigt realistiskt jobbsamtal. Se till att dem är mogna och har rätt drivelse för detta jobb. Ska även kolla efter folk som bara vill ha jobbet för pengarna och dem som vill ha det för det är kul för personligen tycker jag inte att det är rättvist att ge de som bara vill ha pengarna jobbet och inte låta dem som i drivna få chansen att jobba där. Jag kommer även se till att dem som jobbar på jönssons är trevliga och har bra bemötande mot kunderna. Jag kommer även personligen sätt mig in i jobbet och lära mig allt om det som finns att lära. Så sammanfattat sagt så ska jag lyfta och se till att det blir riktigt aktivt där på jönssons!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har varit chef på brittas och inquzitor när det fanns och även under övergången mellan de två firmorna. Sen har jag varit bitr på securitas. Så jag har alltså mycket kunskap om chefs jobb. Sen har jag även jobbat på många olika ställen i mina dar. Jag har även jobbat på en fastighetsbyrå på en annan server så jag vet en del om hus och försäljning. Sen kan jsg kundservice bra så jag vet hur man ska bemöta folk och kommer alltid ta det lugnt när det kommer in kunder. Sen så är jag mogen och bemöter alla med respekt som är viktigt när man ska bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt vilket är väldigt ofta. Har bara träning sen så kommer jag typ vara inne i princip hela tiden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är ju klart de

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka