Accepterad Pylos | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylos

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067868391/

Ditt Hex-ID: 11000014204ace7

Vad är din discord tagg? pylos.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: AAPLNLT.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kompis blev sur o sköt mig och då fick jag e 24 timmars

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde ut till hamnen för vi skulle bli upphämtade av en helikopter och då för han sa en sak till mig så blev jag lite sur och slog till honom sen så började han skjuta och sånt mot mig tills jag dog sen skrev bubblegum och då blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att han tyckte det var lall att jag slog honom men om han säger något till mig och jag slår till honom en gång så borde han inte börja skjuta mig. Det är ju inte mitt fel att han inte vet hur man ska rpa som krim på denna server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger innan men det var alla små saker som att jag råkat säga lite kodord och sånt. Men jag har lärt mig att jag ska vara mer försiktig i vad jag säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit honom från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slå mina dumma kompisar som lätt blir skjutglada.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka