Nekad Pylob | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylob

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? pylob

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Knut Adebowale Ålder: 19 Bakgrund, känslor och intressen: Knut Adebowale föddes och växte upp i en avlägsen by i Nigeria. Han föddes in i en fattig familj där hans mor kämpade ensam för att försörja honom och hans syskon. Knuts pappa försvann när han bara var en liten bebis, och sedan dess har hans mor slitit hårt för att ge dem ett bra liv. Knuts uppväxt präglades av ekonmiska svårigheter och kämpade för överlevnad. Han lärde sig tidigt att vara självständig och ansvarstagande. Trots alla dessa svårigheter var han en nyfiken och energirik pojke som strävade efter mer kunskap. Knut har ett brinnande intresse för teknik och innovation. Han älskade att plocka isär trasiga apparater och leksaker för att förstå hur de fungerade. Denna passion för teknik och uppfinningar blev en stor del av hans identitet. Trots att han aldrig hade tillgång till riktig utbildning i teknik eller vetenskap, tog Knut upp all information han hörde eller såg. Han lärde sig genom att läsa böcker som han kunde långa från grannar. Knut drömde om att en dag kunna hjälpa sin by. Han strävade efter att bli en ingenjör eller uppfinnare men utöver sitt intresse för teknik hade Knut också en passion för fotboll. Trots att han sällan hade råd att köpa en egen fotboll, spelade han ofta med andra barn i byn. Knut är alltså en passionrik och nyfiken person som strävar efter att hjälpa sin by. När han kom in i tonårsåldern flyttade han till sverige för att uttöka sin kunskap för att sedan kunna hjälpa byn ännu mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en rolig och entusiastisk person som gärna hjälper andra. Från de tidiagre servers jag har kört på så har jag lärt mig mycket. Jag kan skapa många roliga scenarios och bara allmänt ge andra en mer chill och rolig upplevelse. Oroa dig inte, jag tar fortfarande RP seriöst och komemr inte begå samma misstag som förrut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid ska vinan ett scenario utan i istället i många fall låta motparten vinna. Om du till exempel blir rånad ska du inte hastigt ta fram en pistol och skjuta personen utan du spelar så att motparten vinner till viss del. Kanske lite dåligt förkalrat men jag vet fortfarande hur det funkar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag (efter att jag blev banned så passade jag på att läsa alla regler så att det inte skulle hända igen). Ett exempel är vdm som är att man använder en bil som vapen och kör över folk. Detta är en regel jag tycker är viktig också för väldigt många bryter mot denna regeln. Jag har inte äns koll på hur många gånger jag har dött för att någon kör över mig och bara fortsätter åka efterråt, folk borde ta denna regeln mer seriöst tycker jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare kört på några amerikanska servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka