Nekad Pylob | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylob

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? pylob

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Knut Adebowale föddes i en familj med betydande ekonomiska resurser och inflytande. Hans familj, ursprungligen från Nigeria, byggde ett imperium inom flera sektorer som inkluderade teknik, olja och finans. Knuts uppväxt präglades av de privilegier och möjligheter som följer med hans familjs ekonomiska framgång.Han föddes och växte upp i ett exklusivt område i Lagos, där han hade tillgång till de bästa utbildningsmöjligheterna och privata lärare för att tillfredsställa sin intellektuella nyfikenhet. Som barn visade Knut exceptionell intelligens och entusiasm för att lära sig naturvetenskap, teknik och affärer.Som tonåring fick Knut möjligheten att studera utomlands vid några av världens mest prestigefyllda universitet. Han bestämde sig för att fortsätta sina studier vid Harvard University, där han fick examen i datavetenskap och företagsekonomi. Under sin tid på Harvard skapade Knut ett brett nätverk av kontakter inom affärs- och investeringsvärlden, vilket blev värdefullt för honom senare i karriären, trodde han. När han kom tillbaka till sin familj i Nigeria så var dem borta. De hade lämnat en lapp som kortfattat sa att de behövde flytta till Sverige. Knut gjorde det till sitt uppdrag att hitta dem i Sverige. Han åkte genast dagen efter till flygplatsen och sedan till Sverige. När han hade landat och steg ut ur flygplatsen såg han en helt ny värld i sina ögon. Han visste inte vart han skulle börja. Här startade hans äventyr att hitta sina föräldrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer förbättra andras upplevelser genom min sociala förmåga, och bara generellt ge andra en skön tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror jag vet vad det betyder. Ifall man typ håller på att bli rånad så ska man liksom inte hastigt ta fram en pistol och typ skjuta rånaren utan man spelar med och spelar för rånarens vinst nästan. Detta kanske var ett dåligt exempel men jag försökte göra mitt bästa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag (efter att jag blev banned så passade jag på att läsa alla regler så att det inte skulle hända igen). Ett exempel är vdm som är att man använder en bil som vapen och kör över folk. Detta är en regel jag tycker är viktig också för väldigt många bryter mot denna regeln. Jag har inte äns koll på hur många gånger jag har dött för att någon kör över mig och bara fortsätter åka efterråt, folk borde ta denna regeln mer seriöst tycker jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare kört på några amerikanska servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack.

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka