Nekad Pylob | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pylob

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293369819/

Ditt Hex-ID: 110000113dac3db

Vad är din discord tagg? pylob

Vem var det som bannade dig? alexandarr

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-30 155135.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa ett taskigt ord mot honom i privata dms.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis sleepy (han har också skicakt en så här) testade att kröa på en svensk rp server på fivem. jag hade kört på denna servern lite innan men inte mycket. Det var tpy adnra gången sleepy körde fivem och på USA servern som han hade kröt på innan så sa folk n-ordet väldigt ofta. så han trodde det var lugnt och säga det här också, och nej han är inte vit utan han är svart så det var inget rasistiskt han gjorde. Han fick sedan en ban på fivem servern i 1 timme och då blev vi lite irriterade för vi ville köra tilsammans så jag var lite dum och skrev i discord servern varför han blev banned och skrev som ett skämt typ "Free ricky(det är hans namn)". Då blev sedan både jag och Ricky timedout på discord servern i 7 dagar vilekt var lite överdrivet om du frågar mig. Sen om jag minns rätt så fick också Ricky en permanent ban redan då på fivem och discord servern. Jag tror Ricky också sen skrev någon taskig sak mot alexandarr efetr att han blev banned. Jag vilel ju självklart köra med Ricky så jag blev ganska sur och tappa det ltie och kalla alexandarr "busunge" för att det han gjorde tyckte vi var lite väl överdrivet. Jag har tänkt på det jag har gjort och jag hade jättegärna velat köra på servern igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Halvt en felaktig ban eftersom det var överdrivet. Det hade räckt med en 1 timem ban från fivem servern och kanske en timeout på discord servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här innan. Jag har aldrig blivit bannad på någon roleplay server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske borde tagit det lugnt och inte sagt de orden jag sa men jag hoppas att ni förstår att jag sa de orden för att jag var irriterad på bansen vi fick, och jag ångrar det nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att respektera admins/staff. Ricky har också lärt sig sin läxa nu vet han att det inte är tillåtet heller på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår fullständigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka