Accepterad Pyjamasen | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pyjamasen

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Användarnamn: Pyjamasen

Länk till din steam profil: Detta är en överklagan för min kompis som är ip bannad för dcn och forumet (HÄLST ATT ADMIN ELLER HÖGRE LÄSER DETTA hans steam länk: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204643636/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Olof Palme men just nu är det Seanfrika

Vad är din discord tagg? Somalis Pirate#8345

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På forumet står det att jag är IP-bannad när jag försöker komma in och på discorden står det bara You have been banned from this server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig eftersom att jag faktiskt gjorde fel vilket jag är ledsen över och kommer inte göra om det. De gjorde sitt jobb och jag kunde gjort bättre från mig och inte alls gått in på den skit servern jag var inne på någonsin. Jag hoppas ni kan förlåta mig och längtar tills jag kan komma in och RP:a igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag hade fått en invite av en kompis in i en discord server och då direkt så märkte jag att detta var en rp server men jag brydde mig inte så mycket och pallade inte lämna för trodde inte detta skulle göra såhär mycket men sen från ingen stans så gjorde ägaren på denhär servern mig till en staff av någon anledning utan att ha frågat mig eller något och eftersom någon då sen märkte att jag var det innan jag själv märkt det skickade de in en bild till någon staff på det och så blev jag bannad från discorden. Sen när jag vart bannad från forumet var det för att jag blev så arg så jag skrev en hel del saker jag vill säga förlåt för nu och menade inget av det utan det var bara att jag var så arg i stunden eftersom igentligen vart jag oskyldig till detta och inte hade gått med på det som hände utan ägaren bara gjorde det från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att detta nog faktiskt var mitt fel eftersom att egentligen borde jag aldrig joinat servern utan skitit i det och bara kört vidare på multistaden och sen även hållt koll mer vad som hände på servern jag gick med på. Sen så visste ni inte hela historien utan gjorde bara ert jobb att följa reglerna och sätta dit folk som bryter mot dem vilket jag gjorde där lite vilket jag är mycket ledsam över att jag gjorde och skulle verkligen vela ha en andra chans att köra på denna servern igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihåg hur många bans jag haft förut eftersom detta ändå var några månader sedan nu men jag vet att jag kanske haft runt 3 förra bans. En var för VDM och det var eftersom att jag råkat köra över min kompis när jag körde en bulldozer från gruvorna sen så stog han uppe på taket och sen träffade han en väg skylt då och flög av och in under däcket och avled då. En annan var för Powergaming då jag körde med en bil jag ansög kunna köra offroad men enligt staffs den inte skulle kunna vilket var en Cadilac vilket om man kollar mer in på det är den ganska bra anpassad för terräng körning också. Sen den sista jag kommer ihåg var för failrp då jag råkade slå en kille inne på banken för min meny buggade så jag råkade slå han ungefär tre gånbger och så dog han vilket jag inte kunde hjäla att min meny var fuckad.
Och från dessa har jag lärt mig att nu fixat min meny så sånt inte händer igen. Inte köra så mycket offroad alls utan hålla sig till vägen och sen att ta det försiktigt när jag e ute och kör så jag inte råkar köra över folk igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda i denna situationen är helt ärligt bara att aldrig någonsin joinat den skit servern. Då skulle inget av detta ha hänt och jag ångrar mig väldigt mycket. En annan sak jag kunnat göra annorlunda är att ha hållt min ilska inom mig och inte skrivit massa skit på forumet vilket jag också helt vill ta tillbaka och skulle aldirg gjort igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag verkligen. Jag har lärt mig att aldrig NÅGONSIN joina någon annan server hur bra vän jag än e med servern sen samt mer hålla koll på vad som händer på andra servrar så detta inte händer oftare. Jag har också lärt mig att hålla min ilska inom mig själv ibland och inte skriva massa sånt skit mot folk någonsin igen utan hålla det till mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka