Nekad Pyjamasen | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pyjamasen

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Användarnamn: Pyjamasen

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? PYJAMASEN#3673

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla varje dag även när jag har skola eftersom jag har skoldagar samt har jag Discord på mobilen och jag är extremt aktiv på servern hela tiden.

Hur aktiv är du i discorden? Alltid nästan kollat jätte ofta i discorden på vad som händer sen kollar jag mycket på forumet så kan lösa mycket där.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jo för att jag vill hjälpa folk in i communityn och välkomna dem till multistaden på bästa möjliga sätt. Vill också kunna säga på vad dem kan förbättra i deras ansökan och hjälpa dem bli bättre spelare och så att dem ska kunna rpa bra och ingen lall osv. Vill kunna se till att vi släpper in bra personer på servern och inga rdmare osv utan för att få en bra server måste folk som inte kan bete sig uteslutas från servern och det komme jag se till att göra.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jo för att jag är trevlig person som gärna hjälper folk och försöka välkomna dem in i msrp på bästa möjliga sätt och säga vad dem kan utveckla för att kunna spela bra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Nekad
På grund av att du visar för lite engagemang.
Du kan ansöka igen om 1 Vecka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka