Ej Antagen pxrsn | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pxrsn

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? FALCK

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? Duh2245

Ange ditt födelsedatum: 13 Maj 1996

När fick du medlemskap på Unive? Slutet av februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vana av att distribuera arbete, leda arbete och arbetsmoment samt stor kunskap av att felsöka bilar och entreprenadmaskiner som jag tror kan vara till hjälp.Jag har jobbat som tungmekaniker. Jag bedriver en seriös och professionell rp, jag har inga problem att tillrättavisa personer som gjort fel och inga problem att berömma folk som gjort rätt. Jag upplever att jag är duktig på att lära andra mina kunskaper och att få de att förstå hur system fungerar för att få ett så effektivt arbete som möjligt. Jag har jobbat en längre stund på Falck som gruppledare och vill växa i företaget.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att förbättra Falcks rykte och låta kunderna känna en trygghet att vi behandlar de rättvist utifrån de förutsättningar vi har. Jag hoppas på att kunna förbättra vissa saker i nuvarande system så vi kan få en ännu mer effektiv verksamhet som genererar nöjda kunder och pengar för företaget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det kommer jag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka