pxjj
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade inga klädder på mig då hamnade jag i ett samtal med en admin som sa till mig att jag skulle sätta på mig kläder efter som att jag inte hade fordon i närheten och att jag hade en krykka så skulle det ta lång tid tills närmsta klädd affär då bestämnde adminen för att teleportera mig till klädaffären då jag blev banned av anticheat
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att jag inte gjorde något
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag hadde inte medal uppe men du skulle kunna fråga modsen vem det var som teleportera mig.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade inga klädder på mig då hamnade jag i ett samtal med en admin som sa till mig att jag skulle sätta på mig kläder efter som att jag inte hade fordon i närheten och att jag hade en krykka så skulle det ta lång tid tills närmsta klädd affär då bestämnde adminen för att teleportera mig till klädaffären då jag blev banned av anticheat
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att jag inte gjorde något
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag hadde inte medal uppe men du skulle kunna fråga modsen vem det var som teleportera mig.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja