Pweper
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pweper
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Holmberg
Vad är ditt discord namn? Pweper#9331
Vad är ditt födelsedatum? 03 Oktober 1996
Berätta om din karaktär. Möt Rolf Granberg. En mullig kille som håller på att växa upp till den man han en dag strävar
efter att bli.
Rolf är 24 år och har fortfarande mycket att göra i sitt liv. Han älskar Tom & Jerry,
och han älskar att samla.
När han var yngre så samlade han på Tom & Jerry plastfigurer
som man fick i kex-kartongen. Även om han fick många dubbletter så gillade han samlandet
för samlandets skull, detta var när han var en liten grabb.
Hans mor hade en och annan sak att säga om Rolfs addiktion, men hon tänkte att det var
åtminstonde bättre att Rolf höll på med samling istället för att lägga sin veckopeng på tobak.
I ett senare stadie i Rolfs unga liv, som tonåring började det eskalera. Han samlade på allt
han kunde hitta, pantburkar, cola-flaskor, anime figurer, listan går vidare.
Det var som att det var en grej han var tvungen att göra, han hade inget stopp.
I 20-års åldern så började Rolf inse att hans beteende inte var hållbart. Han trappade sakta
ned på sitt samlingsbeteende. Han slängde sådant som han tyckte var onödigt och det gick
gradvis bättre för honom. Det maniska samlandet orsakade att han tappade kontakt med
många av sina vänner, vänner som hade kunnat haft för livet.
Spola fram två år och Rolf har nu ett B-körkort. Hans första stund bakom ratten på
körskolans Saab gav honom en ny gnista, bilar. Rolf blev stört kär i bilar. Detta var vad han
ville hålla på med. Men utan kunskap kommer man inte långt här i livet, här hoppas han att
han kan skaffa en bra utbildning med fordonsinriktning.
Rolf valde att i samma veva byta stad. Han hade hört mycket gott om staden Unive och tog
beslutet att flytta dit, han ville bli mekaniker. Något som han strävat efter sedan han
upptäckte sin nya kärlek till bilar.
Han hoppas på att detta är början på något gott, och att han kan börja bygga upp sin
vänskapskrets på nytt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad så jag får möjligheten till att eventuellt kunna söka mig till lite seriösare jobb och utveckla mitt spelande mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ärligt talat så känner jag mig lite som en turist just nu till servern, jag vill bli whitelistad så jag får tillgång till allting och så att jag inte blir utelåst till eventuella jobb och organisationer som jag skulle vara intresserad av i framtiden.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive när jag sökte efter svenska RP servrar på Google.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med rollspel för min del är att ha kul och att skapa en så trevlig atmosfär som möjligt där alla som är engagerade i samma rollspel som mig ska kunna känna sig bekväma och ha lika kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Endast Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Holmberg
Vad är ditt discord namn? Pweper#9331
Vad är ditt födelsedatum? 03 Oktober 1996
Berätta om din karaktär. Möt Rolf Granberg. En mullig kille som håller på att växa upp till den man han en dag strävar
efter att bli.
Rolf är 24 år och har fortfarande mycket att göra i sitt liv. Han älskar Tom & Jerry,
och han älskar att samla.
När han var yngre så samlade han på Tom & Jerry plastfigurer
som man fick i kex-kartongen. Även om han fick många dubbletter så gillade han samlandet
för samlandets skull, detta var när han var en liten grabb.
Hans mor hade en och annan sak att säga om Rolfs addiktion, men hon tänkte att det var
åtminstonde bättre att Rolf höll på med samling istället för att lägga sin veckopeng på tobak.
I ett senare stadie i Rolfs unga liv, som tonåring började det eskalera. Han samlade på allt
han kunde hitta, pantburkar, cola-flaskor, anime figurer, listan går vidare.
Det var som att det var en grej han var tvungen att göra, han hade inget stopp.
I 20-års åldern så började Rolf inse att hans beteende inte var hållbart. Han trappade sakta
ned på sitt samlingsbeteende. Han slängde sådant som han tyckte var onödigt och det gick
gradvis bättre för honom. Det maniska samlandet orsakade att han tappade kontakt med
många av sina vänner, vänner som hade kunnat haft för livet.
Spola fram två år och Rolf har nu ett B-körkort. Hans första stund bakom ratten på
körskolans Saab gav honom en ny gnista, bilar. Rolf blev stört kär i bilar. Detta var vad han
ville hålla på med. Men utan kunskap kommer man inte långt här i livet, här hoppas han att
han kan skaffa en bra utbildning med fordonsinriktning.
Rolf valde att i samma veva byta stad. Han hade hört mycket gott om staden Unive och tog
beslutet att flytta dit, han ville bli mekaniker. Något som han strävat efter sedan han
upptäckte sin nya kärlek till bilar.
Han hoppas på att detta är början på något gott, och att han kan börja bygga upp sin
vänskapskrets på nytt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad så jag får möjligheten till att eventuellt kunna söka mig till lite seriösare jobb och utveckla mitt spelande mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ärligt talat så känner jag mig lite som en turist just nu till servern, jag vill bli whitelistad så jag får tillgång till allting och så att jag inte blir utelåst till eventuella jobb och organisationer som jag skulle vara intresserad av i framtiden.
Hur hittade du Unive? Hittade Unive när jag sökte efter svenska RP servrar på Google.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med rollspel för min del är att ha kul och att skapa en så trevlig atmosfär som möjligt där alla som är engagerade i samma rollspel som mig ska kunna känna sig bekväma och ha lika kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Endast Unive.