Pweper
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pweper
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Holmberg
Vad är ditt discord namn? Pweper#9331
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 1996
Berätta om din karaktär. Rolf Granberg är en ny ankommen person till staden Los Santos, han är en lite småmullig med stort humör. Hans mål med livet för tillfället är att skaffa ett bra jobb med en stadig inkomst så han kan leva ett relativt lätt liv utan att behöva försörja sig via A-kassa.
Varför ska just du bli whitelistad? Ärlig talat så vill jag mest bli whitelistad så jag får tillgång till allting inte är utlåst till några potentiella jobb som jag skulle vilja testa i framtiden. Jag tror jag har full kapacitet att hantera whitelist jobben till hög förmåga men är också villig att lära mig om jag skulle göra några misstag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag nämnde i den tidigare frågan, så vill jag helst bli whitelistad så jag har tillgång till det mesta utan att bli utelåst.
Hur hittade du Unive? Sökte efter svenska RP servrar på Google
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ta mitt rollspel seriöst och ha en skön och rolig atmosfär med personerna jag umgås med.
Jag vill eventuellt kunna bli medlem i ett bra whitelist jobb och jobba mig upp i rankerna.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Holmberg
Vad är ditt discord namn? Pweper#9331
Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 1996
Berätta om din karaktär. Rolf Granberg är en ny ankommen person till staden Los Santos, han är en lite småmullig med stort humör. Hans mål med livet för tillfället är att skaffa ett bra jobb med en stadig inkomst så han kan leva ett relativt lätt liv utan att behöva försörja sig via A-kassa.
Varför ska just du bli whitelistad? Ärlig talat så vill jag mest bli whitelistad så jag får tillgång till allting inte är utlåst till några potentiella jobb som jag skulle vilja testa i framtiden. Jag tror jag har full kapacitet att hantera whitelist jobben till hög förmåga men är också villig att lära mig om jag skulle göra några misstag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag nämnde i den tidigare frågan, så vill jag helst bli whitelistad så jag har tillgång till det mesta utan att bli utelåst.
Hur hittade du Unive? Sökte efter svenska RP servrar på Google
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ta mitt rollspel seriöst och ha en skön och rolig atmosfär med personerna jag umgås med.
Jag vill eventuellt kunna bli medlem i ett bra whitelist jobb och jobba mig upp i rankerna.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server just nu.