pw7u
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper
Vad är ditt discord namn? pw7uu
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan Skog 2000 01 02
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam chill.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vet tyvärr inte de en.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan spela många karaktärer väldigt bra.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du medvetet låter den andra personen vinna eller få fördel. Det kan vara för att hjälpa dem, samarbeta eller för att det är en del av en större plan. Istället för att fokusera på att vinna själv, gör du val som gör att motparten får ett bättre resultat. Det kan hända i olika situationer, som när du förhandlar, samarbetar eller när du vill skapa något positivt för framtiden.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte brutit mot nån regel
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait vdm rdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? spelar 24/7 så kommer vara aktiv
Vad är ditt discord namn? pw7uu
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan Skog 2000 01 02
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam chill.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vet tyvärr inte de en.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan spela många karaktärer väldigt bra.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du medvetet låter den andra personen vinna eller få fördel. Det kan vara för att hjälpa dem, samarbeta eller för att det är en del av en större plan. Istället för att fokusera på att vinna själv, gör du val som gör att motparten får ett bättre resultat. Det kan hända i olika situationer, som när du förhandlar, samarbetar eller när du vill skapa något positivt för framtiden.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har inte brutit mot nån regel
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait vdm rdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? spelar 24/7 så kommer vara aktiv