Accepterad PuttePie | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PuttePie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: PuttePie

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198154427203/

Vad är ditt discord namn? PuttePIe#6918

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Min karaktär är ca 30 år och hans främsta intressen är kläder, tjejer, bilar och att spela golf. Han bakgrund är att han har haft en bra uppväxt med både en närvarade pappa och mamma, vilket har ledigt till att han är självsäker och lugn person. Hans framtid ser och ljus ut med många roliga golfrundor, jobba med bilar och shoppa coola kläder och såklart haffa gäris. När han åker runt i sin bil och letar efter tjejer s¨å kan mycket gå fel t.ex. står någon i vägen för en fin donna så kommer det bli enhet och rolig diskussion

Varför ska just du bli whitelistad? Roliga scenarion som kommer gör mitt Gta spelande till det utöver det vanliga mycket roligare att spela och träffa nya människor som man kan spela med. Kul att försöka få ett jobb som passar mig bra. Jag kommer att bidra med positiv energi och roliga chattar.

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? Sökte runt lite på google och hittade den och den verkade bra så testade att söka och hoppas på det bäösta

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Senast ändrad:
Utveckla gärna en del under ”berätta om din karaktär”, så kommer din ansökan se bättre ut :)

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka