Nekad Putte_p | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte_p

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310949319/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Jonasson

Vad är ditt discord namn? Putte_p#1337

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes i sverige i en stad som heter östersund. han heter Fredrik Isaksson och hade en bra uppväxt föreldrarna är inte skilda och han hade de bra på dagis och allt sånt. men när han skulle börja skolan så flyttade dom till ett annat ställe för de fanns ingen bra skola i närheten av där dom bodde så han bodde kvar där och gick ut skolan utan problem. han sökte om att gå natur på gymnasium och där kom han in med sina 340 merit. han klarade av hela gymnasiet och började plugga som läkare, Fredriks dröm jobb är att jobba inom sjukvården och de har de varit sedan han var liten. och på sin fritid spelar han innebandy som han spelar i landslaget. han har ett stort inträsse för motorer men särsilt bilar. hans dröm är att ha en sportbil. Hans humör är alltid bra men han kan ibland bli sur över att någon retar han eller gör något dumt då kan han ibland bli arg så han slås ibland men sällan de händer. min karaktär är 24 år och vill jobba som ambulans han har en tjej som han är förlovad med men ännu inga barn han har en hund som heter sigge och han bor i en lägenhet men drömmer om ett lyx hus men han måste ju få ett bra jobb för att drömmen ska fungera. de var min karaktärs historia.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? just jag vill bli medlem för folk har tipsat mig om denna server också för att jag är en person som älskar rp och letar efter seriöst rp och jag har vänner som säger att det är en bra server med mycket seriös rp. och jag är en snäll och lungn per son så jag tror jag hade passat bra för den här servern:)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har mycket vänner på den och sen att jag vill kolla om rp är så bra som alla säger att den är:)

Hur hittade du Unive? jag kollade på fiveM och såg den sen så kollade jag med vänner om dom hade testat den och då sa dom att de var den bästa rp server dom spelat på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jobba innom sjukvården och sen om man kan ha flera karakärer kanske bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli ambulans och kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag brukar väl gå in på några olika ibland och kolla om dom är bra men ibland:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka