Inaktuell Putte_p | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte_p

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Putte_p#2599

Mellan vilka tider kan du oftast spela? efter skolan och sen hur länge jag vill :)

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat 4 månader på unive

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle attlid kunna hjälpa till och alltid kunna ha någonting att göra, om jag skulle se något fel så hade jag kollat är de något jag kan göra eller ska jag gå vidare till staffs :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att bli server vakt är att få hjälpa till det behövs alltid folk som behöver hjälpa till och jag känner att jag vill hjälpa servern för servern bästa folk som tex lallar förtsjänar inte att va kvar på servern som heter RP

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? det jag kommer bidra till är att jag vill minska på lannandet och göra mitt besta för server banna/kicka folk som gör fel så snabbt som möjligt så hoppas man dom lär sig av sina misstag. jag har koll på de mesta innom staff saker har själv varit staff på andra servrar i snart 2 år och har rpat i över 3 år så jag har koll på vad som är rätt eller fel och de gör mig också säkrare att veta hur man ska agera när något fel händer :)

Varför ska just du bli servervakt? 1 jag har koll vad allt sånt innebär 2 jag är en lugn person som kan hantera det mesta 3 jag är aktiv mycket och då är det bra att ha en aktiv servervakt som kan ha sikt över om något skulle gå dåligt tex en rdm eller en lallare ni förstår, och sen ska jag in i det kriminella och så är det ganska bra att ha servervakter för att rpa som kriminell kan ibland vara jätte krävande och de kan ju finnas personer som skriver jätte bra ansökningar som krim men inte kan rpa då är de bra ifall en servervakt eller staff ser de så kan jag banna/kicka han eller om han gör något grövre så kallar jag ditt staffs direkt :)

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för att hjälpa till extra på servern ni behöver mer som hjälper till för att det är en sån stor server som det är. och sen för att jag har koll på de jag gör och jag vet hur en servervakt eller staff ska agera för har själv varit staffs på servrar i 2 år så jag har koll på det :) men jag ansöker inte bara för att det är roligt att vara servervakr jag ansöker för att få en jämn rp nivå på servern och kunna hjälpa till för tex idag de har kommit fram 4 lallare och man har inte kunnat göra någonting och de känns lite trist att inte kunna göra något åt de för det är en bra server som behöver bra rp spelare men då behövs också bra staffs och servervakter som kan ta hand om servern på ett bra sett..

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto <playerID> /gethere <playerID> /announce <text> /say <text> /kick <playerID> /ban <playerID> /akill <playerID> /eject <playerID> /freeze <playerID> /unfreeze <playerID> /outside /healall /givehealth <playerID> /sethealth <playerID> /giveallweapon <weaponID> /resetallweapons /ejectall /freezeall /unfreezeall /setlevel <playerID> /setskin <playerID> /midnight /morning /noon /evening /setcash <playerID> /givecash <playerID> /remcash <playerID> /setallcash /giveallcash /givearmour <playerID> /setammo <playerID> /ip <playerID> /ping <playerID> /explode <playerID> /carhealth <playerID> /tpm /sqlban <playerID> /sqlunban <steamname> /revive /id /car /dv och en massa mer saker jag har väldigt bra koll på staff grejer.

Är du whitelistad på serven? yes det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men skulle inte kunna kalla det som en ban direkt jag blev felbannad, första gången jag kom in på servern så när jag var i skin menyn hade inte ens kommit in på servern då blir jag bannad i 10 dagar när jag inte ens hade kommit in.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka