Nekad Putte_p | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Putte_p

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2006

Vad heter du på discord? Putte_p#2599

Mellan vilka tider kan du oftast spela? månad- 16-30--18.00 sen träning sen 20-00:00
tisdag 15 30 - 00:00
onsdag 15:00_0000
torsdag 14/15 -00:00
fredag 15- hur länge jag vill
lördag 10- hur länge jag vill
söndag 10-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader men har inte varit medlem så länge

Vad skulle du göra om du blir servervakter? de jag ska göra är att sköta servern lallfri och kolla så att alla sköter sig. Det går knappt att räkna så många många gånger har jag sett att folk pratar ooc ig och folk powergamar och lite sånt och sånt tillhör inte hos en rp server. jag ska se till att alla ska kunna ha kul och så att ingen förstör för den som vill ha roligt. och en till sak jag är aktiv väldigt mycket och då varjegång jag ser en göra något fel behöver jag ju inte kalla på staff dom har redan tillräkligt med saker att göra :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? de första som får mig att ansöka till server vakt är inte att det bara är roligt jag vill kunna hjälpa til på en bra server, minska på alla lallare och höja rp nivån lite, och som sagt det är många gånger man ser någon göra fel så känner man sig så dum att inte kunna göra något åt saken och staffsen har redan föllt upp så då vill man kunna hjälpa till extra :) och de som också är bra med server vakt ät att folk vet på rösten och så vilka staffs är då gör dom inget fel men server vakter kanske dom inte vet alla så då när som gör fel bannar jag dom eller om grovare saker kontaktar jag staffs omedelbart:)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är aktiv för myclket så jag kommer kunna ha koll på de mesta medans jag är inne, har också varit staff och ägt servrar i 2 år nu så jag kan bedömma de mesta innom rp, jag är inne på servern ofta och ser folk göra fel ett antal gånger per dag då känns de som en lättnad att just jag kan banna dom så slipper jag kontakta staffs och de köret, och folk som gör tillhör inte rp tycker jag vi på unive ska inte få skit för vi har lallare på servern och folk ska tro att de inte är en bra rp nivå :)

Varför ska just du bli servervakt? för jag är mycket aktiv jag har bra koll på typ allt innom rp har rpat i 3 år och har varit staff och högre i 2 år nu så jag vet de mesta och kan snabbt begöra om någon är fel och straffet och allt. jag kommer ju också bidra till bra scenarion då om jag ser folk gör fel så är de ju bara att kicka eller banna direkt för att folk som ska hålla på att förstöra när det heter RP det heter RP av en anledning och då vill man hålla det till rp och inte lallar.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli server vakt för jag har goda erfarenheter innom staff och commandon jag har också koll på alla regler baklänges haha ne men jag kan avgöra när de är fel och hur man ska agera så jag tror jag skulle passa bra till servervakt :) jag har varit staff i 2 år så jag har koll :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har varit staff på servrar i 2 år nu så jag har koll på det mesta /goto <playerID> /gethere <playerID> /announce <text> /say <text> /kick <playerID> /ban <playerID> /akill <playerID> /eject <playerID> /freeze <playerID> /unfreeze <playerID> /outside /healall /givehealth <playerID> /sethealth <playerID> /giveallweapon <weaponID> /resetallweapons /ejectall /freezeall /unfreezeall /setlevel <playerID> /setskin <playerID> /midnight /morning /noon /evening /setcash <playerID> /givecash <playerID> /remcash <playerID> /setallcash /giveallcash /givearmour <playerID> /setammo <playerID> /ip <playerID> /ping <playerID> /explode <playerID> /carhealth <playerID> /tpm /sqlban <playerID> /sqlunban <steamname> /revive<playerID jag orkar inte skirva mer på comandon men kan fler också :)>

Är du whitelistad på serven? ja. annars hade de varit menimgslöst att skirva denna ticket :P

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men de måste ha varit en fel ban, första gången jag kom in på unive så när jag var i skin menyn och hade inte ens kommit in blir jag bannad i 10 dagar för lallare... lite dåligt av den staffen skulle jag säga :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka